Documenten & plannen

Veel organisaties worstelen met het vastleggen van afspraken of het maken van plannen.
GPDI heeft in de loop der jaren ervaring opgebouwd in het opzetten, uitschrijven en borgen van diverse plannen als ICT-beleidsplan, projectenkalender etc.
Ook voor het schrijven van een calamiteitenplan of Service Level agreement kunt u terecht bij GPDI.

Beleidsplan: Hoe gaat u er voor zorgdragen dat uw dienstverlening aan blijft sluiten bij de ontwikkelingen van het bedrijf?

Projectenplan: een ‘raodmap’ die u helpt om de functionaliteit up-to-date te houden en duidelijkheid geeft aan de hele organisatie op welke momenten volgende stappen worden gemaakt ter ondersteuning van de bedrijfsvoering.

ICT-continuïteitenplan: Natuurlijk gebeurt er niets met uw ICT omgeving maar soms treden er situaties op die u net niet had voorzien. Een calamiteitenplan helpt u dan op weer snel en binnen een periode die is vastgesteld weer in staat te zijn uw ICT-diensten aan te kunnen bieden aan uw klanten. Ook wordt beschreven hoe u weer terug gaat naar de 'oude' situatie, iets wat bijna altijd vergeten wordt in een continuïteitsplan.

Service Level Agreement: Het opstellen van een SLA lijkt een eenvoudige activiteit. U schrijft wat u levert en eventueel hoe u dat afrekent met uw afnemer. Maar is dat voldoende? Een SLA kan veel meer zijn voor uw organisatie. Het kan u bijvoorbeeld ook helpen het beleid goed uit te voeren.

Wilt u meer weten over hoe GPDI u kan helpen met het opstellen van documenten en plannen? neem contact met ons op: info@gpdi.nl of bel: 06 21 50 00 35.